понеделник, 1 декември 2014 г.

Моя псориазис

                    Моята история на заболяването и как успях днес да живея нормално.
   Преди години, започнаха да ми излизат едни пъпчици по ръцете, след това и на ходилата. Първия път ми поставиха диагноза екзема. Изписаха ми мазила за три месеца. Но с времето вместо да се подобрявам, започнах да се влошавам все повече. Отидох при друг специалист, който ми постави диагноза контактен дерматит, Изписаха ми пак мазила и хапчета. Положението за малко се подобри и след това се влоших много повече.Отидох в трета клиника-там пак ми поставиха диагноза екзема, пак ми изписаха мазила и хапчета....пак без резултат. Задавах си въпроса-какво правят тези лекари, защо продължавам да съм болна, защо никой не ми назначава изследвания-така наречените посявки...Не можех да повярвам че след толкова хапчета и мазила, няма ефект.Не можех да се примиря, че въпреки, че съм помогнала на десетки хора да решат своите здравословни проблеми, било с психотерапия, билки или молитва, не можех да помогна на самата себе си.Бях изпитала всички рецепти от народната медицина за екзема..След десетия месец ходене по мъките си задавах въпроса при кого да отида, не ми останаха кой знае колко  възможности. Ходилата ми бяха станали на рани, дланите също, едвам ходех.
Хванах си автобуса и отидох в една от най-добрите болници в София-там вече ми направиха посявки и се установи, че е псориазис-палмоплантарна пустулоза, в доста напреднала форма.
Назначиха ми 20 фототерапии. Минах фототерапията и за първи път от доста време се почувствах по-добре, можех да ходя нормално. От този ден и до днес не спирам да чета и да се образовам относно болестта псориазис.
За година и половина в резултат на мазането с кловейт и всякакви "дермо...", успях да развия и псориартричен артрит, което се оказа ново предизвикателство за мен, бях вече твърдо решена , че ще търся спасение в народната медицина. Не спирах да вярвам , че ще открия моя начин на лечение. Започнах да се храня здравословно, да пия определени билки, да се мажа само с домашно приготвени мехлеми от мен за да съм сигурна в състава им.След дълги проучвания, най-после открих правилния състав от билки и естествени съставки на мехлема и емулсията, без кортикостероиди и парабени, към които кожата ми не привиква а се подобрява-няма нужда вече да сменям мазилата.  Няма ги ужасните плаки, болките при допира, неудобството да си крия ръцете защото съм се възпалила, болките в ходилата и страха, че няма да мога да ходя нормално цял живот.
Бях щастлива-бях намерила своя начин на живот със псориазиса-здравословно хранене, билколечение , емулсията и крема-благодарение на тази комбинация днес водя пълноценен, нормален начин на живот, без болка и страдание.